Riksja next - video editing

Voor de lancering van zeven nieuwe bestemmingen van Riksja Travel kreeg ik de opdracht om een trailer te maken. De trailer zou getoond worden op een event. Daarom heb ik ervoor gekozen om het begin snel te editten, zodat de spanning van de onthulling wordt opgebouwd. Het was belangrijk om ook een impressie te geven van de landen. De uitdaging lag bij het feit dat er was geen eigen beeldmateriaal beschikbaar was van de landen en het binnen een korte tijd gemaakt moest worden. Het resultaat is een video waarbij het reisgevoel bij iedereen naar boven komt en een interesse wordt gewekt voor de zeven bestemmingen.

Kimberly heeft een geweldige trailer in elkaar gedraaid voor een nieuw reisconcept dat we gaan lanceren. Ze was eigenwijs genoeg om ons te prikkelen, om onze ideeën om te buigen naar iets dat een beter resultaat opleverde dan wat we zelf hadden kunnen bedenken. Daarbij wist ze onder grote tijdsdruk een kwalitatief goede video te maken.
De opbouw van spanning in de trailer gaf de hele zaal kippenvel!

Edith

Projectmanager, Riksja Travel